GONET.TV recenzije i iskustva

Na temelju velikog broja recenzija, objava i pozitivnih povratnih informacija naših korisnika, kreirali smo ovu stranicu za vas. Možete vidjeti iskustvo korisnika i pročitati neovisne recenzije GONET.TV platforme.

GONET.TV donosi moderno gledanje televizije putem interneta i nudi ove prednosti: najbolja cijena na tržištu, neograničeno i besplatno snimanje sadržaja (svi sadržaji koje postavite za snimanje ostaju u arhivi 30 dana), gledanje do 30 dana unatrag, pauziranje i premotavanje, 124 programa, uključujući premium programe u osnovnom paketu, jednostavno sučelje i upravljanje. Tu je i dio 'Najbolje na TV-u', sa više od 1 680 najboljih filmova, serija, dokumentarnih filmova i sadržaja za djecu.

GONET.TV možete gledati na TV-u, mobitelu, tabletu i računalu.

24sata.hr

'Na našem se tržištu nedavno pojavila genijalna TV platforma koja će u potpunosti promijeniti način na koji konzumiramo televiziju. Riječ je o GONET.TV-u, trenutačno najatraktivnijoj usluzi ovog tipa dostupnoj na našoj medijskoj sceni. Osim toga, GONET.TV trenutačno je najpovoljnija usluga ovog tipa koju ćete pronaći na našem tržištu. Za samo 59 kuna mjesečno dobivate mogućnost istraživanja 110 domaćih i stranih kanala, neograničeno snimanje i pregledavanje svih sadržaja, i to do 30 dana unatrag, te pristup videoteci s više od 1000 naslova, a ništa manje atraktivna nije ni vijest da GONET.TV uključuje i više od 20.000 radijskih postaja iz cijelog svijeta.'

Index.hr

'Najbolja stvar kod ove platforme je što se uopće ne morate brinuti ako neki od svih ovih božićnih filmova ili ostalih sadržaja propustite na TV-u ili vam je projekcija prekasno ili prerano. Naime, goNETtv omogućava najdulje gledanje unatrag – čak 30 dana, kao i pauziranje, neograničeno besplatno snimanje i premotavanje unatrag. Dostupna je i TV videoteka u kojoj možete birati između više od 1100 filmova, serija, dokumentaraca, sadržaja za djecu i sportskih događaja.'

PC CHIP

'GONET.TV nudi više pogodnosti od konkurentskih TV platformi – nema ugovorne obveze, sadržaji se mogu neograničeno snimati i gledati unatrag 30 dana, dovoljna je i slabija internetska veza za gledanje sadržaja u HD kvaliteti i naravno cijene nisu samo konkurentne, već nenadmašne u usporedbi s ostalim TV platformama.'

novac.jutarnji.hr

'U Hrvatsku je došao novi tržišni igrač koji izaziva uvriježenu normu da je gledanje televizije preko interneta, takozvani IPTV, sinonim za uslugu telekom operatera. Da se naručuje uz telefon i internet. GONET.TV navodi da za mjesečnu pretplatu nudi 98 TV programa, uključujući sve hrvatske programe, zatim 20.000 radiopostaja iz cijelog svijeta te korištenje videoteke s više od tisuću filmova. Riječ je o prvom neovisnom pružatelju IPTV usluga u Hrvatskoj.'

BUG

'Pomalo je neumjesno da u 2021. godini za gledanje televizijskih kanala trebamo sobne ili krovne antene, ili da pristajemo na vezanje uz nekog konkretnog davatelja internetske usluge, kad za taj zadatak već postoji savršeno dobar medij – internetska konekcija.'

'Velika zanimljivost GONET.TV-a, a ujedno i komparativna prednost pred mnogim drugim "platformama" za gledanje televizije, jest to što radi putem internetske konekcije te je kao takav posve neovisan o antenama, kabelskim instalacijama i ugovorima s ISP-ovima.'

'Sučelje GONET.TV-a, dakle, automatski sortira emitirani program i dijeli ga na filmove, serije, sportske i dječje sadržaje i ostalo. To također znači da se gledanje filmova i serija ne naplaćuje, kao što to redovito biva slučaj kod videoteka unutar tradicionalnih IPTV usluga.'

Može biti vaš za 0.10 €
Otkrijte način gledanja televizije od kojeg se jednostavno nećete odvajati. Uz GONET.TV doživjet ćete slobodu kao nikada prije. Isprobajte na 10 dana za 0.10 € 124 kanala, do 30 dana unatrag, ogromnu videoteku s više od 1 680 filmova i super značajke koje već dugo želite imati. Nakon toga sve može biti vaše već od 4.99 € mjesečno, i naravno, bez ikakvih ugovora.
  Češka republika Češka republika   Slovačka Slovačka   Irska Irska   Poljska Poljska   Ukrajina Ukrajina